Podanie - maul - Przyjęte.
- burakishow
Podanie - maul - Przyjęte.
Witam uprzejmie moi drodzy przyjaciele!
Ostatnio trzeba by było być ślepym, by nie zauważyć jak prężnie funkcjonuje wasza organizacja! Pniecie się po drzewie kariery w zastraszającym tempie, coraz to lepsi przeciwnicy nie sprawiają wam żadnych problemów, jesteście jak sekta, która zbiera utalentowanych graczy i robi z nich profesjonalistów, dlatego też pragnę złożyć podanie.
1. maul
2. 20 lat.
3. 1 dzień, dopiero ściągnąłem. Wcześniej 3 lata grałem w singleplayera.
4. YENClan Academy, Lazupatoja.
5. Nie znam się na takich zaawansowanych programach.
6. Posiadam
Dziękuję uprzejmie za czas spędzony na czytanie mojej aplikacji, liczę, że pozwolicie mi dołączyć do swych zwartych i ambitnych szeregów!
Pozdrawiam!
Ostatnio trzeba by było być ślepym, by nie zauważyć jak prężnie funkcjonuje wasza organizacja! Pniecie się po drzewie kariery w zastraszającym tempie, coraz to lepsi przeciwnicy nie sprawiają wam żadnych problemów, jesteście jak sekta, która zbiera utalentowanych graczy i robi z nich profesjonalistów, dlatego też pragnę złożyć podanie.
1. maul
2. 20 lat.
3. 1 dzień, dopiero ściągnąłem. Wcześniej 3 lata grałem w singleplayera.
4. YENClan Academy, Lazupatoja.
5. Nie znam się na takich zaawansowanych programach.
6. Posiadam
Dziękuję uprzejmie za czas spędzony na czytanie mojej aplikacji, liczę, że pozwolicie mi dołączyć do swych zwartych i ambitnych szeregów!
Pozdrawiam!
Re: Podanie - maul
Jako, że osobniki ma niesamowite uzależnienie do dopalaczy oraz używek zażywanych analnie, jestem skruchy sobie przemówić, że ten o to człowiek, może stać się przykładem dla całej sceny e-sportowej zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Oznajmiam więc, że Lamian "murarz" Dubiński, jest moim faworytem i bohaterem który jako jedyny tańczył Ugi Bugi bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Jestem na TAK