Strona 1 z 1

Rotacja map

: 31 gru 2011, o 23:06
autor: KoX$
Czy jest możliwość dodania mapy Brodcast do rotacji?

Re: Rotacja map

: 1 sty 2012, o 12:00
autor: Fredjii
Myśleliśmy kiedyś nad dodaniem jej do rotacji, ale jest z nią poważny problem: Jest największą standardową mapą CoD;MW. Żeby włączenie tej mapy miało sens musi być minimum 16 osób na serwerze, co i tak może być mało (mówimy o trybie TDM). Kiedyś to jeszcze był sens jak non-stop siedziało 20+ osób na serwerze, ale teraz jest ich znacznie mniej. W każdym razie ostateczną decyzję i tak podejmie Maciej.

Re: Rotacja map

: 1 sty 2012, o 22:30
autor: Maciej89
Jest dokładnie tak jak mówi Fredjii. Jak jest dużo graczy to admini często tą mape włączają, ale w stałej rotacji nie ma to sensu.

Re: Rotacja map

: 2 sty 2012, o 15:56
autor: <MIHAU>T*H*C*
Ja to bym proponował wywalić z rotacji Wet Work i Downpour. Te mapy zawsze są przełączane przez wszystkich adminów...

Re: Rotacja map

: 2 sty 2012, o 21:02
autor: Maciej89
Wetwork jeszcze daje radę, ale Downpour to faktycznie jakaś patologia :D
Wniosek rozpatrzony pozytywnie, wywalam :D

//Edit:

A co myślicie o tym, żeby dodać Chinatown? Za wielka to ona nie jest, a gracze raczej ją lubią.

Re: Rotacja map

: 2 sty 2012, o 23:07
autor: Qbcia
Chinatown, tak. Ale ja też mam propozycję, czy może by wprowadzić jakis mix mode? Nawet tak na próbę na jakiś tydzień i poobserwować, czy ludziom się to podoba?

Re: Rotacja map

: 2 sty 2012, o 23:46
autor: lokyt
Mix Mod na próbę to nie głupi pomysł bo często padały pytania w trakcie gry o zmianę na inny tryb.
Ale nie wiem czy wtedy nie będzie z tym wiecej problemów jak na przykład kampa na S&D i wyzywanie sie graczy...

Re: Rotacja map

: 3 sty 2012, o 00:02
autor: Dante
Nadmienię tylko że ludzie także pytali o jakieś nowe mapy niż te co są...
Wiem, bo Fred mi dziś mówił, że kiedyś próbowaliście je wprowadzić ale nie wyszło coś tam bo coś tam ludzie nie potrafili patcha zainstalować... Ale to było 2 lata temu ;)
Może teraz dałoby rade zamiast całego patcha poszczególne co fajniejsze mapy tylko wrzucić na serwer i tak żeby same się ściągały... Nie nalegam ani nie wiem jak to wygląda z punktu technicznego ale daję pod ponowne rozważanie :)

Re: Rotacja map

: 3 sty 2012, o 00:54
autor: Maciej89
Wprowadzenie jakiejkolwiek nowej mapy która będzie się sama pobierać wymaga użycia na serwerze jakiegoś moda (choćby ModWarfare który poza nazwą nie różni się niczym od "gołej" gry) a to już może odstraszyć część graczy. Na serwerze jest wrzucone pare GB nowych map, ich kompletna lista jest gdzieś na forum. Grabos próbował je używać na serwerze #2 przez jakiś czas ale jakoś nie przyniosło to oczekiwanych przez niego rezultatów.

A co do innych trybów gry... #1 jest serwerem TDM, jako taki właśnie serwer zajmuje 681 miejsce na świecie (18 w polsce) i niech tak zostanie :) tym bardziej, że wykres idzie w górę w ostatnim czasie.

Aktualna rotacja map:

Kod: Zaznacz cały

Backlot
Bloc
Bog
Cargoship (Wetwork)
Citystreets (District)
Convoy (Ambush)
Countdown
Crash
Crossfire
Overgrown
Pipeline
Shipment
Showdown
Strike
Vacant
Carentan (Chinatown)

Re: Rotacja map

: 3 sty 2012, o 14:59
autor: <MIHAU>T*H*C*
Jedynka ma się dobrze, więc bym tego nie zmieniał. Dla Macieja liczą sie statystyki, a zmiana trybu rozgrywki mogła by spowodować spadek liczby graczy odwiedzających ten serwer. Proponował bym reanimować tą nieszczęsną "dwójke", na której na chwilę obecną nie ma nawet rotacji. Wystarczy dodać do standardowych map 2-3 mapy niestandardowe, ustawić zmienny tryb i rozreklamować serwer. Niech na jedynce konsola wyświetla IP drugiego i trzeciego serwera, a gracze na pewno się pojawią :) Tylko, że dwójka mogłaby cieszyć się większym zainteresowaniem, co również mogłoby spowodować zmniejszenie liczby graczy na jedynce, czyli spadek serwera w rankingu na gametrackerze, co jak już wspominałem też się liczy. Trzeba dobrze sie zastanowić i zacząć działać :)