Regulamin serwera TeamSpeak

Fredjii
Administrator
Posty: 285
Rejestracja: 5 lut 2010, o 22:04

Regulamin serwera TeamSpeak

Post autor: Fredjii » 13 sty 2016, o 21:57

Poniżej przedstawiono regulamin serwera TS3 "ts.yenclan.pl:9987":

§1 Postanowienia ogólne
1.1 Wejście na serwer oznacza akceptację poniższego regulaminu,
1.2 Treść regulaminu może bez uprzedzenia ulec zmianom,
1.3 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

§2 Kanały
2.1 Kanały publiczne (bez hasła) są dostępne dla wszystkich,
2.2 Nazwy kanałów nie mogą być wulgarne, obraźliwe, ani w żaden sposób społecznie nieakceptowalne. Takie kanały będą usuwane bez ostrzeżenia wraz ze wszystkimi podkanałami,
2.3 Na wszystkich kanałach należy przestrzegać zasad kultury osobistej, zarówno w mowie, piśmie, jak również działaniach,
2.4 Do każdego kanału można założyć podkanały w liczbie tylko niezbędnej. Nadmiarowe kanały będą usuwane.

§3 Użytkownicy
3.1 Nicki oraz avatary użytkowników nie mogą być w żaden sposób obraźliwe lub wulgarne,
3.2 Każdy użytkownik musi przestrzegać zasad kultury osobistej,
3.3 Użytkownicy mogą podawać swoje sugestie dotyczące serwera teamspeak na naszym forum: forum.yenclan.pl
3.4 Podszywanie się pod administrację grozi permanetnym banem, bez możliwości odwołania,
3.5 Dowolna forma spamu jest surowo zabroniona,
3.6 Każdy użytkownik musi bezwzględnie stosować się do poleceń administratorów,
3.7 Zabrania się użytkownikom wchodzenia na kanały (nawet publiczne) jedynie w celu przeszkadzania obecnym już tam osobom.

§4 Administracja
4.1 Administratorzy kanałów "Channel Admin" odpowiadają za porządek na swoich kanałach,
4.2 Administratorzy serwera "Server Admin" odpowiadają za porządek na serwerze i podejmują działania odpowiednie do zaistniałej sytuacji,
4.3 Decyzje administratorów serwera mają pierwszeństwo względem decyzji administratorów kanałów,
4.4 Każdy administrator ma obowiązek skomentować na forum każde zażalenie co do jego decyzji,
4.5 Administrator ma obowiązek reagować na wszelkie przypadki łamania regulaminu niezwłocznie po zaobserwowaniu takiej sytuacji, lub po otrzymaniu powiadomienia,
4.6 Kary jakie może nałożyć administracja to kick, temp ban i perm ban. Od decyzji administratora zależy czy użytkownik dostanie upomnienie.

Zablokowany